Spring naar content

“Hierdoor hebben wij als afdeling HR meer tijd gekregen”.

Sinds 2018 verzorgen wij voor Budé groep de controle van de jaarrekeningen binnen de Budé groep. Tevreden klanten zijn de drijvende kracht van een onderneming. Dat realiseren wij ons binnen Newtone maar al te goed. De positieve klantervaring van Budé bevestigd de zeer goede relatie met de directie en diverse afdelingen, zoals de financiële afdeling en afdeling HR.

Over Budé groep

Budé is in 1901 als familiebedrijf begonnen in Zuid-Limburg. Al ruim 120 jaar profiteren vakmensen en doe-het-zelvers van de vertrouwde service van Budé. Budé Holding BV is franchisenemer van Intergamma. Met twaalf van de veertien bouwmarkten in Zuid-Limburg zijn zij hier marktleider in de doe-het-zelfbranche.

In totaal worden er negen Gamma- en vier Karweibouwmarkten in Limburg en Brabant geëxploiteerd, plus GroenRijk Tuincentrum in Berg en Terblijt. Budé is daarmee werkgever van 500 enthousiaste medewerkers die dagelijks klaar staan voor hun klanten.

Meer informatie over Budé groep? Klik dan hier.

Samenwerking Newtone en Budé Holding B.V.

Sinds 2018 verzorgen wij voor Budé groep de controle van de jaarrekeningen binnen de Budé groep. Daarnaast zijn wij op fiscaal gebied betrokken bij de aangiften vennootschapsbelasting en adviseren wij over de fiscale positie op het gebied van onder andere vennootschapsbelasting, loonheffing en btw. Wij zetten graag een stap extra en kijken daarmee ook naar de fiscale optimaliseringsmogelijkheden en ondersteunen de afdeling HR met de wensen en behoeften.

"Wij zijn erg tevreden met deze intensieve samenwerking"

Sanne van Vark, Hoofd P&O, binnen Budé Holding BV deelt namens Budé graag hun ervaring met de dienstverlening van Newtone:

“Newtone ondersteunt Budé Holding BV op het gebied van verschillende facetten. Van oorsprong op het gebied van Accountancy. Toen wij erachter kwamen dat Newtone ook ondersteuning kan bieden bij bijvoorbeeld de salarisadministratie en AFAS-beheer, zijn wij in gesprek gegaan. Na een aantal gesprekken waarin de wensen en behoeften van ons als afdeling HR in kaart zijn gebracht, is er door Newtone een nulmeting uitgevoerd. Naar aanleiding hiervan heeft Newtone een adviesdocument geschreven waarin zij verschillende optimalisaties verder hebben uitgewerkt.

In dit adviesdocument kwam onder andere naar voren dat de behoefte voornamelijk lag in een stuk professionalisering van de automatisering van AFAS, maar dat daarnaast ook een stukje hulp bij het functioneel beheer van AFAS wenselijk was. In de praktijk betekent dit concreet dat wij samen met ons vaste aanspreekpunt, Jannick Beijers, én het functioneel beheer team momenteel al een paar mooie optimalisaties in projectvorm hebben mogen realiseren. Hierdoor hebben wij als afdeling HR meer tijd gekregen om andere werkzaamheden op te pakken en zijn zaken nu beter gedocumenteerd.

Momenteel zijn wij bezig met de inrichting van het Werving & Selectie portaal. Ook hier wordt door Jannick en het team weer optimaal rekening gehouden met onze wensen en behoeften, wordt er proactief meegedacht vanuit Newtone én is (bijna) niks te gek. Naast dat het mooi is om meer uit AFAS te halen dan dat we al deden, is het ook fijn om terug te kunnen vallen op een vast aanspreekpunt bij inrichtingsvragen. Dit geeft nét dat stukje extra zekerheid. Wij maken sinds kort dan ook gebruik van het functioneel beheer van Newtone, waarbij wij via een klantportal supportvragen kunnen inschieten die door Newtone worden opgevolgd.

Wanneer wij een vraag stellen, wordt dit snel door Jannick of een andere collega uit het team opgepakt. Wij zijn dan ook erg tevreden met deze intensieve samenwerking en kijken uit naar de volgende projecten!”

Naast dat het mooi is om meer uit AFAS te halen dan dat we al deden, is het ook fijn om terug te kunnen vallen op een vast aanspreekpunt bij inrichtingsvragen.
Sanne van Vark Hoofd P&O binnen Budé Holding BV

Services

Bij Newtone bieden we alle diensten onder één dak aan.