Mijn Koenen en Co Portal

Inloggen bij Mijn Koenen en Co

Inloggen

Vanaf 1 maart 2022  zullen we documenten, aangiften en publicatiestukken niet meer digitaal ter ondertekening aan u aanbieden via Mijn Koenen en Co.

Nu wij werken met nieuwe software hoeft u geen account aan te maken of inloggegevens te onthouden.  Als er iets voor u klaar staat, ontvangt u per e-mail bericht van ons. U kunt vervolgens eenvoudig digitaal ondertekenen.

Wij willen de belangrijkste voordelen graag voor u opsommen:

  • U hoeft geen inloggegevens meer te onthouden en kunt in één simpele stap ondertekenen.
  • Het scheelt ‘gedoe’ met uitprinten, inscannen en mailen van digitale kopieën.
  • De juridische bewijslast van de ondertekening is betrouwbaarder dan bij een ‘ingescande’ ondertekening. Omdat wij staan voor kwaliteit hechten we hier veel waarde aan.
  • Als accountantskantoor ondertekenen wij op het hoogste niveau, volgens de laatste Europese normen (eIDAS), gekoppeld aan onze inschrijving in het beroepsregister.
  • Als het gaat om aangiften en publicatiestukken zullen deze na uw akkoord automatische worden verzonden naar de Belastingdienst of Kamer van Koophandel. Wel zo makkelijk!

Bovenstaande kan eenvoudig via uw computer, tablet of gewoon via uw smartphone.

Bent u al gebruiker van CreAim – Mijn Koenen en Co? Wij houden de toegang nog een maand open, zodat u eventueel zelf nog zaken kunt afhandelen of documenten kunt downloaden. Wij maken daarna een back-up om uw gegevens veilig te stellen.

Vervolgens starten we eenvoudigweg met de nieuwe methode!

Vragen?

Neem dan contact op met onze helpdesk via  of via +31 88 774 78 40.

Per heden kunt u niet meer inloggen in de Mijn Koenen en Co portal.

Stel een vraag over Mijn Koenen en Co

    Verwerking Persoonsgegevens:


    Deel in uw netwerk