Wij zijn
Koenen en Co

Over Ons Kantoor

NIEUWS

Executive Program Transfer-Pricing

Onlangs hebben twee van onze collega’s met succes het Executive Program Transfer-Pricing aan de Er

Thuiswerken over de grens

Met ingang van 1 juli 2022 verlopen de fiscale afspraken over de belastingheffing van grenswerkers v

ATAD 3 – Europese aanpak doorstroomvennootschappen

Op 1 januari 2024 treedt ATAD 3 in werking, een richtlijn binnen de EU die zich richt op het bestrij

Hoe vaardigheden en competenties verschillen

Vind de juiste kandidaat die beschikt over de juiste vaardigheden en competenties, en voorkom zogeno

Eigenaarschap creëren, wellicht deels met SLIM-subsidie?

Een lerende organisatie: de oplossing voor het onvoldoende verantwoordelijkheidsgevoel/ eigenaarscha

Richtlijnvoorstel DEBRA

De Europese Commissie heeft het richtlijnvoorstel DEBRA gepubliceerd met als doel bedrijven aan te m

Jubelton verleden tijd per 1 januari 2023

Wilt u nog een schenking doen aan uw kinderen en daarbij gebruik maken van de jubelton? Wacht dan ni

Een vrijblijvende waardebepaling van uw onderneming met de waarderingsscan van Koenen en Co

Koenen en Co heeft een kosteloze waarderingsscan ontwikkeld. Na het invullen ontvangt u binnen 5 wer

AFAS release Profit 21

In de maanden juli en augustus gaat AFAS bij Profit 21 uitleveren. In dit artikel nemen we u mee in

Subsidie Praktijkleren: voor werkgevers met studerende werknemers

Als werkgever kunt u een subsidie ontvangen voor werknemers die binnen uw bedrijf een opleiding volg

Snel contact

We zijn er voordat u ons nodig heeft

Elke succesvolle business of organisatie komt voort uit hard werken en toewijding. U moet uzelf kunnen focussen op uw onderneming, uw doelstellingen, uw visie en hoe u die wilt realiseren. Op de slimste manier, zonder problemen of omwegen. Juist dan kan Koenen en Co uitkomst bieden. Wij willen onze klanten namelijk altijd een stap voor zijn, om ze zo optimaal te kunnen ondersteunen met wat ze nodig hebben voor hun bedrijfsvoering.

Werkt u met Koenen en Co, kunt u rekenen op een professioneel team op het gebied van accountancy en advies. Sinds onze oprichting in 1982 hebben wij veel ervaring opgedaan en is onze organisatie voortdurend in ontwikkeling geweest. Hierdoor weten wij exact wat de uitdagingen, issues en problemen (kunnen) zijn in de wereld van personeel en financiën. Sterker nog; we signaleren ze al voordat ze invloed krijgen op uw onderneming. Zo zijn we er al voordat u ons nodig heeft en kunt u zich richten op wat u het liefste doet: ondernemen.

 

Onze organisatie vandaag de dag

Inmiddels is Koenen en Co uitgegroeid tot een grote, professionele full-service finance en consultancy organisatie met 250+ medewerkers, 10 partners en een aanzienlijk marktaandeel in Limburg en Zuidoost-Brabant. En minstens zo belangrijk: met vestigingen in Maastricht, Roermond, Venlo en Helmond ook altijd bij u in de buurt.

 

Historie

Koenen en Co is in 1982 opgericht door Jac Koenen. Zijn ondernemerschap bracht hem op het idee een eigen kantoor op te zetten. Hij ontwikkelde een one-stop-shop concept en wilde zich vestigen in de zeven grote Limburgse steden.

 

Zijn eerste kantoor vestigde hij in Panningen. Al snel volgden vestigingen in Roermond, Venlo, Venray, Heerlen en Sittard. Ook werden diensten uitgebreid en werden belastingadviseurs aan het team toegevoegd. Helaas overleed Jac in 1994. De partners hebben in 1999 zijn werk kunnen voltooien door de opening van een Maastrichtse vestiging, waar we nu nog steeds gevestigd zijn.

Deel in uw netwerk