fbpx

Wij zijn
Koenen en Co

NIEUWS

Snel herstel van Nederlandse MKB-overnamemarkt

Afgelopen week werd een deel van de voorpagina van het Financieel Dagblad gewijd aan het snelle hers

De impact van corona op Limburgse economie

De vraag “Wat zijn jullie ervaringen in de markt?” krijgen we bij Koenen en Co met regelmaat. Ui

Sebastiaan Goorden rondt opleiding tot Register Adviseur Bedrijfsopvoling Fiscaal Juridisch succesvol af

Sebastiaan Goorden heeft met succes de opleiding tot Register Adviseur Bedrijfsopvolging Fiscaal Jur

Bedrijfsopvolging en bedrijfsoverdracht interessant in deze tijd?

Bedrijven die nu hun omzet en rendement redelijk tot goed op peil weten te houden, zijn interessant

Noodpakket 2.0: BTW-vrijstelling voor medische hulpmiddelen

De Btw-vrijstelling voor medische hulpmiddelen en voor het uitlenen van zorgpersoneel, de versoepeli

Uitstel van betaling van belastingen

De periode van aanmelden van uitstel van betaling van belastingschulden voor 3 maanden wordt verruim

Verlenging TOZO maar wel partnerinkomenstoets.

De TOZO wordt eenmalig verlengd tot en 31augustus 2020. De nieuwe regeling bevat wel een partnerinko

Tegemoetkoming vaste lasten getroffen sectoren naar maximaal €20.000

Voor de hardst geraakte MKB bedrijven komt een regeling Tegemoetkoming Vaste Lasten MKB. Bedrijven d

Overheid helpt bij scholing en nieuwe loopbaan – NL leert door

Om de werkgelegenheid zo goed als mogelijk te behouden komt naar verwachting met ingang van juli 202

Noodpakket 2.0: NOW-regeling met aanvullende voorwaarden.

Voor de NOW-regeling komt een tweede tranche met aanvullende voorwaarden. Het streven van het kabine

Snel contact

We zijn er voordat u ons nodig heeft

Elke succesvolle business of organisatie komt voort uit hard werken en toewijding. U moet uzelf kunnen focussen op uw onderneming, uw doelstellingen, uw visie en hoe u die wilt realiseren. Op de slimste manier, zonder problemen of omwegen. Juist dan kan Koenen en Co uitkomst bieden. Wij willen onze klanten namelijk altijd een stap voor zijn, om ze zo optimaal te kunnen ondersteunen met wat ze nodig hebben voor hun bedrijfsvoering.

Werkt u met Koenen en Co, kunt u rekenen op een professioneel team op het gebied van accountancy en advies. Sinds onze oprichting in 1982 hebben wij veel ervaring opgedaan en is onze organisatie voortdurend in ontwikkeling geweest. Hierdoor weten wij exact wat de uitdagingen, issues en problemen (kunnen) zijn in de wereld van personeel en financiën. Sterker nog; we signaleren ze al voordat ze invloed krijgen op uw onderneming. Zo zijn we er al voordat u ons nodig heeft en kunt u zich richten op wat u het liefste doet: ondernemen.

 

Onze organisatie vandaag de dag

Inmiddels is Koenen en Co uitgegroeid tot een grote, professionele full-service finance en consultancy organisatie met 285 medewerkers, 11 partners en een aanzienlijk marktaandeel in Limburg en Zuidoost-Brabant. En minstens zo belangrijk: met vestigingen in Maastricht, Roermond en Venlo ook altijd bij u in de buurt.

 

Historie

Koenen en Co is in 1982 opgericht door Jac Koenen. Zijn ondernemerschap bracht hem op het idee een eigen kantoor op te zetten. Hij ontwikkelde een one-stop-shop concept en wilde zich vestigen in de zeven grote Limburgse steden.

 

Zijn eerste kantoor vestigde hij in Panningen. Al snel volgden vestigingen in Roermond, Venlo, Venray, Heerlen en Sittard. Ook werden diensten uitgebreid en werden belastingadviseurs aan het team toegevoegd. Helaas overleed Jac in 1994. De partners hebben in 1999 zijn werk kunnen voltooien door de opening van een Maastrichtse vestiging, waar we nu nog steeds gevestigd zijn.