In een hoog tempo digitaliseert onze samenleving. Ook afgelopen jaar hebben we gezien dat nieuwe manieren van online samenwerken en zakendoen een sterke opmars kennen. Het maakt mogelijk dat we zakelijke activiteiten voortzetten ook in tijden waarop we op afstand van elkaar zijn. Ook Koenen en Co heeft hierin de afgelopen periode stappen gezet met een positieve verandering voor onze klanten: veilige digitale uitwisseling van belangrijke documenten!
Vanaf 1 maart 2022 zullen we documenten, aangiften en publicatiestukken digitaal ter ondertekening aan u aanbieden. U hoeft geen account aan te maken of inloggegevens te onthouden. Als er iets voor u klaar staat, ontvangt u per e-mail bericht van ons. U kunt vervolgens eenvoudig digitaal ondertekenen.
Wij willen de belangrijkste voordelen graag voor u opsommen:
Bovenstaande kan eenvoudig via uw computer, tablet of gewoon via uw smartphone.
Bent u al gebruiker van CreAim – Mijn Koenen en Co? Wij houden de toegang nog een maand open, zodat u eventueel zelf nog zaken kunt afhandelen of documenten kunt downloaden. Wij maken daarna een back-up om uw gegevens veilig te stellen.
Vervolgens starten we eenvoudigweg met de nieuwe methode!
Neem dan contact op met onze helpdesk via klantendesk@koenenenco.nl of via +31 88 774 78 40.
Koenen en Co wil haar klanten altijd een stap voor zijn. Om ze optimaal te kunnen ondersteunen met wat ze nodig hebben voor hun bedrijfsvoering. Dat houdt dus in dat wij er zijn, voordat u ons nodig heeft. Meer weten? Lees hier meer over ons.
Mark van Soest MSc
AFAS Consultant/Teamleider AFAS
E-mail: m.vansoest@koenenenco.nl
Telefoon: +31 (0)88 7747482