
5 redenen om uw bedrijf nú (deels) te verkopen
13 augustus 2021
Verbeter processen met Process Mining software
20 augustus 2021Vivas Medica uit Voerendaal is in 2007 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot totaalleverancier voor zorg- en verpleeginstellingen, ziekenhuizen en thuiszorgorganisaties in Nederland. Sinds Vivas Medica in 2011 een nieuw pand betrok kwam het bedrijf in een stroomversnelling. Door de groei zijn zij overgestapt naar een volledig geautomatiseerd ERP-systeem voor optimale service aan hun klanten. Met een groot assortiment, scherpe prijzen, korte communicatielijnen en door haar flexibiliteit om maatwerk te leveren onderscheidt Vivas Medica zich.
Woorden zijn dwergen, daden zijn bergen!
Enige tijd geleden heeft Vivas Medica ons gevraagd te ondersteunen bij de inrichting van de financiële administratie in AFAS. Na een inventarisatiegesprek tussen Bram Ewalts, Mark van Soest en Vivas Medica hebben wij Vivas goed kunnen helpen. Voor inhoudelijke vraagstukken stond Brenda van Weersch stand-by. Gezamenlijk hebben we deze opdracht met succes kunnen afronden. Inmiddels hebben we samen al nieuwe vervolgstappen gedefinieerd en zijn wij aangehaakt bij nieuwe uitdagingen en ontwikkelingen waarmee wij samen aan de slag gaan.
Tim Montulet (Chief Operating Officer) van Vivas aan het woord
“Wij hebben enkele jaren ervaring in de samenwerking met Koenen en Co. Deze samenwerking bestond tot ongeveer 2 maanden geleden uit de inzet op het gebied van Accountancy, het maken van jaarstukken, begeleiden van de salarisadministratie en het “bewaken” van onze administratie. Daarnaast hebben wij meerdere malen gebruik gemaakt van de juridische afdeling van Koenen en Co.
Ongeveer twee maanden geleden hebben wij een start gemaakt in de automatisering op het gebied van ons financiële pakket AFAS. Hierin heeft Koenen ons begeleid en geholpen om deze automatisering vorm te geven. Erg prettige samenwerking en korte lijnen hebben ervoor gezorgd dat we in een vrij korte tijd meters hebben kunnen maken! Zeker een aanrader voor de toekomst om de samenwerking in intensiveren.”
Ook benieuwd naar de mogelijkheden bij uw bedrijf? Plan dan meteen een gratis inventarisatiegesprek met Bram Ewalts.
Bram Ewalts
manager IT advies
E: b.ewalts@koenenenco.nl
T: +31 (0)88 774 74 54